گروه فنی مهندسی پاورکامپ؛ به عنوان مشاور، ناظر و پیمانکار تاسیسات مکانیکی و برق ساختمان آماده همکاری در انواع پروژه ها می باشد.

برای مذاکره در خصوص پروژه های خود با شماره زیر (مهندس عالی) در تماس باشید:
۰۹۱۲۳۰۱۹۴۵۶

لینک (پروژه های انجام شده)
توسط پاورکامپ به عنوان مشاور، ناظر و پیمانکار تاسیسات مکانیکی و برقی ساختمان

لینک (پروژه های در دست اجرا)
توسط گروه فنی مهندسی پاورکامپ

گروه فنی و مهندسی پاورکامپ، به عنوان یکی از پیشروان صنعت تاسیسات ساختمان، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت عالی در زمینه نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی و برقی ارائه می‌دهد. با تیمی از مهندسان و متخصصان با تجربه و دانش فنی بالا، به شما کمک خواهیم کرد تا پروژه‌های ساختمانی خود را با کیفیت و به موقع به اتمام برسانید.

پاورکامپ به عنوان یکی از معتبرترین پیمانکاران تاسیسات مکانیکی و برقی ساختمان، با توجه به مسئولیت‌های قانونی خود، همواره در تلاش است تا پروژه‌های خود را با رعایت استانداردهای بین‌المللی و قوانین مربوطه انجام دهد.

گروه فنی مهندسی پاورکامپ، با به کارگیری دانش روز و تجربیات گذشته توفیق یافته خدمات زیر را در پروژه های مختلف ارائه نماید:

الف- مشاور فنی مهندسی در زمینه تاسیسات الکتریکی و مکانیکی:


کارشناسان این گروه فنی توانایی تهیه و طراحی نقشه های اجرایی برای هرگونه ابنیه، سایت و محوطه سازی مطابق با ضوابط و مقررات متداول مهندسی و همچنین نظارت بر اجرا را نیز دارا می باشند.

این مجموعه متعهد به پیگیری مراحل تصویب پروژه در تمامی مراجع فنی که کارفرما تعیین نماید می باشد.


ب- پیمانکاری و اجرای تاسیسات مکانیکی و الکتریکی:


قسمت عمده فعالیت گروه پاورکامپ، عملیات اجرائی میباشد. این گروه با در دست داشتن تجربه فراوان در اجرا و همچنین دارا بودن اکیپ های اجرایی مجرّب قادر به اجرای هرگونه پروژه در حوزه پیمانکاری تاسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان در حداقل زمان و با کمترین هزینه ممکن می باشد.


ج- طراحی و ساخت تابلوهای برق توزیع و صنعتی:


گروه فنی مهندسی پاور کامپ، در کنار فعالیت های عمرانی خود و با جذب نیروهای متخصص و تیمی از افراد فعال، کارآمد، با درایت و خلاقیت منحصر به فرد توانسته است تمامی نیازهای مشتریان خود را در زمینه طراحی، ساخت و تولید تابلوهای برق بر آورده سازد و با تولید محصولات با کیفیت در زمره یکی از سازندگان خوش نام در این صنعت مهم قرار گیرد.

برای مشاهده شرح خدمات پاورکامپ در حوزه های تاسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان، ساخت تابلو برق و ماژول های محاسبات آنلاین از لینک های زیر استفاده کنید:

مزیت‌های سپردن پروژه های پیمانکاری به پاورکامپ:

– کیفیت عالی: تیم ما با استفاده از تجربه و دانش فنی خود، همیشه بهترین کیفیت خدمات را برای شما ارائه می‌دهد.

– به موقع بودن: پاورکامپ با رعایت زمانبندی پروژه و بهره‌گیری از فناوری‌های روز، تضمین می‌کند که پروژه‌های شما به موقع به اتمام برسند.

– همکاری با تیمی مجرب: تیم ما از مهندسان و متخصصان با تجربه و دانش فنی بالا تشکیل شده است که با همکاری و هماهنگی با شما، پروژه‌های شما را به بهترین نحو انجام می‌دهند.

– رعایت استانداردها: پاورکامپ با رعایت استانداردهای بین‌المللی، قوانین و الزامات مربوطه پروژه های شما را به انجام می رساند.

اگر شما به دنبال یک پیمانکار و ناظر معتبر در زمینه تاسیسات مکانیکی و برقی هستید، پاورکامپ آماده همکاری با شماست. با تیم ما تماس بگیرید تا بتوانید با خدمات ما آشنا شوید و بهترین تجربه را در ارائه خدمات تاسیساتی برای شما فراهم کنیم.

کلید واژه ها: پیمانکار تاسیسات مکانیکی و الکتریکی، پیمانکار تاسیسات ساختمان، پیمانکار تاسیسات برقی، پیمانکار تاسیسات مکانیکی ساختمان
شرکت اجرای تاسیسات ساختمان، شرکت پیمانکاری تاسیسات، پیمانکار تاسیسات، مشاور تاسیسات
مجری تاسیسات مکانیکی و الکتریکی، مجری تاسیسات ساختمان، مجری تاسیسات برقی، مجری تاسیسات مکانیکی ساختمان
خدمات پیمانکاری تاسیسات مکانیکی و الکتریکی، خدمات پیمانکاری تاسیسات ساختمان، خدمات پیمانکاری تاسیسات برقی، خدمات پیمانکاری تاسیسات مکانیکی ساختمان
طراحی تابلو برق صنعتی، ساخت تابلو برق، کارگاه ساخت تابلو برق، خدمات برق صنعتی و تابلو برق

3 thoughts on “مشاوره، نظارت و پیمانکاری تاسیسات مکانیکی و الکتریکی

  1. با توجه به شایستگی و شناخت از مدیر مجموعه، و تجارب کاری ایشان پیشنهاد بنده به هرکسی که نیاز به طراحی و مشاوره در این حوزه را دارد استفاده از توانمندی های این مجموعه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *